Comenzi – livrare si plata

Nu exista comanda minima impusa. Toate preturile afisate pe site sunt in RON si contin TVA. Preturile afisate nu contin taxele de transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factura fiscala si in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii.

Plata produselor achizitionate se face in numerar, ramburs la livrarea coletului sau prin plata cu cardul.

Cost livrare:

  • 20,00 lei pentru comenzi mai mici de 150 Ron
  • Livrare gratuita in Romania pentru comenzile de peste 150 lei

Livrarea se face prin curier la adresa de livrare indicata de dumneavoastra, prin partenerii Urgent Cargus.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit..

Livrarea se va realiza in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii exceptand sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, in care produsul comandat nu se afla in stoc la momentul plasarii comenzii, veti fi anuntat de personalul Briele in legatura cu posibilitatea de livrare la o data ulterioara, fara a garanta insa acest lucru. Este posibil ca un produs cu stoc epuizat sa nu se mai poata readuce in stoc, respectiv pretul sau caracteristicile acestuia sa difere la o achizitie ulterioara.
Produsele care nu se afla momentan in stoc nu pot fi livrate.

Comenzile lansate si inregistrate pe site-ul https://briele.ro/ de vineri dupa ora 15.00, pana luni, ora 09.00, vor fi confirmate (telefonic sau pe e-mail) si procesate in prima zi de lucru a saptamanii urmatoare .
Ne puteti contacta pe adresa de e-mail : [email protected] sau la telefon 0744427795.

Programul de lucru : De luni pana vineri de la ora 09:00-17:00.

Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si CMH Toy Store SRL si trebuie executata de catre ambele parti. Aceasta inseamna ca CMH Toy Store SRL se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.

Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar.

CMH Toy Store SRL foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

Retur

Briele are obligatia sa returneze contravaloarea produsului / produselor in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e)

  • Starea produselor returnate trebuie sa fie cea in care le-ati primit.
  • Nu vor fi acceptate la retur produse deteriorate, care prezinta urme de uzura si carora le lipsesc accesoriile incluse in pachet.
  • Returnarea produselor se face in ambalajul original, cu etichete intacte si insotite de documentele cu care au fost livrate produsele.
  • Daca produsul a fost livrat cu eventuale cadouri trebuie returnate si acestea.
  • Daca au fost comandate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor doar un produs trebuie sa fie desigilat. Returnarea celorlalte este acceptata doar daca sunt sigilate.
  • In cazul in care produsul a fost achitat printr-un Card de Debit sau un Card de credit, returnarea banilor se face prin transfer bancar in acelasi cont din care a fost efectuata plata in termen de cel mult 14 zile lucratoare. Daca ai platit prin alta metoda trebuie specificat un cont bancar unde se doreste returnarea banilor.
  • Coletul trebuie sa fie sigilat pentru a putea fi preluat cu usurinta de curier si insotit de toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru retur:

  • nume, prenume
  • adresa postala
  • adresa de email
  • numarul de telefon
  • numarul comenzii
  • Datele contului bancar pentru a returna contravaloarea comenzii
  • motivul returului (optional; informatia va fi folosia pentru imbunatatirea serviciilor).

Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de client, iar costul de transport al returului va fi acoperit integral de client în conformitate cu art.14 alin.2 din O.U.G.34/2014

Adresa pentru trimiterea returului:

CMH Toy Store SRL
Strada Tudor Ciortea, numarul 1, Bloc H, apartament 118, Cluj Napoca, judetul Cluj. cod postal 400317

Menţionăm că primim exclusiv retururile expediate prin firme de curierat rapid. NU ridicam colete de la Poşta Română si nu acceptam colete cu plata ramburs.

In cazul in care la livrare constati ca produsul / produsele este / sunt nefunctional(e) sau prezinta vicii de fabricatie, poti cere inlocuirea acestuia / acestora sau returnarea imediata a sumelor deja incasate de Briele, fara alte despagubiri. In acest scop, trebuie sa notifici in scris Briele, prin email la [email protected], in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.

Garanția

Produsele achiziționate prin https://briele.ro/ se supun condițiilor prevăzute de Legea 449/2003 și OG 21/1992.

Echipa Briele, din dorinţa de satisfacere deplină a exigenţelor tuturor clienţilor, tratează cu deosebită atenţie toate situaţiile, sesizările, reclamaţiile sau observaţiile care vin din partea acestora cu referire la calitatea şi conformitatea produselor. 

În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și – în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale – alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.