TERMENI ȘI CONDIȚII

I. TERMENI ȘI CONDIȚII

Prezentul document stabilește termenii si condițiile care reglementează utilizarea site-ului https://briele.ro/ și achiziționarea de produse prin intermediul acestuia.

Prin utilizarea acestui site web sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, vă exprimați consimțământul asupra caracterului obligatoriu al acestor termeni , citirea integrală a termenilor fiind absolut necesară.

În cazul în care nu sunteți de acord cu toți termenii, vă rugăm să nu utilizati https://briele.ro/. Daca aveți orice întrebări cu privire la termeni și condiții, ne puteți contacta la adresa: contact@briele.ro

Site-ul si toate elementele acestuia (Grafica Web, imagini, texte, programe etc.) sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul nostru a oricarui element cuprins in acest site se pedepseste conform legilor in vigoare.

Drepturile de autor asupra întregului conținut al acestui website sunt proprietatea CMH Toy Store SRL cu sediul social in Cluj Napoca, strada Tudor Ciortea, numarul 1, judetul Cluj, Cod Unic de Inregistrare RO43657579, denumită pe parcursul acestor Termene și Condiții, “Briele”.

II. Utilizatorul Website-ului

Utilizatorul Website-ului este:

  • persoana fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină,
  • orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculate și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice,
  • orice persoană fizică autorizată (PFA) care accesează, comandă sau achiziționează Produse prin intermediul Website-ului, denumit pe parcursul acestor Termene si Condiții, “Client”.

III. Aria de aplicare a Termenelor și Condițiilor

Termenele și Condițiile definesc condițiile de utilizare a Website-ului, în calitatea acestuia de platformă de cumpărături, precum și condițiile contractuale ce guvernează relația dintre Briele și Clienții sai care achizitioneaza Produse prin intermediul platformei https://briele.ro/.

Prin acceptarea prezentelor Termene și Condițiilor, Clientul este de acord cu urmatoarele:

  • în cazul în care Clientul este o persoană fizică, acționează în nume propriu și nu reprezintă nicio altă persoană, iar dacă este reprezentantul unei persoane juridice, acționează în limitele împuternicirii ce i-a fost acordate;
  • Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Website-ului;
  • Clientul nu va utiliza Website-ul pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, în niciun scop comercial, software-ul, conținutul, ofertele, produsele sau serviciile furnizate de către Briele sau obținute prin intermediul Website-ului fără să obțina consimțământul expres, prealabil și scris al Briele. Această restricție include orice încercare de a încorpora orice informație de pe Website în orice alt catalog, produs sau serviciu;
  • Clientul nu va utiliza Website-ul în niciun mod care ar putea să afecteze în mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți Clienți sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Briele sau ale unor terțe persoane;
  • Clientul nu va utiliza Website-ul în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene și Condiții sau prin alte politici relevante.

IV. Modificarea Termenelor și Condițiilor

Briele își rezervă dreptul de a modifica unilateral în orice moment Termenele și Condițiile, precum și orice alte politici relevante. Continuarea folosirii Website-ului în orice fel, inclusiv prin comandarea si achiziționarea de Produse, ulterior modificării Termenelor și Condițiilor reprezintă acceptul Clientului cu privire la modificările efectuate.  Termenele și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora.

Ultima actualizare a prezentelor Termene și Condiții a fost efectuată în data de  20 septembrie 2022.

V. Afișarea produselor

Culorile, textura materialului, forma produsului sau alte elemente cu caracter vizual pot fi afişate sau percepute în mod diferit în funcție persoană şi monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se accesează https://briele.ro/.

Denumirea produsului, codul produsului, culoarea înscrisă şi oricare alte specificaţii marcate în https://briele.ro/ au caracter informativ şi nu pot aduce motive de acuzaţie.

Briele își rezervă dreptul de a face oricând modificări în prezentarea produselor fără preaviz și fără notificarea prealabilă a cumpărătorilor.

VI. Disponibilitatea produselor

Toate produsele listate pe site-ul https://briele.ro/ sunt valabile in limita stocului disponibil. In cazul epuizării stocului comanda va fi anulata, clientul urmand a fi notificat in acest sens de catre reprezentantul Briele. Pentru comenzile achitate online se va proceda la restituirea contravalorii in contul bancar din care a fost facuta plata.

În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Briele nu poate expedia produse dacă acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin e-mail-ul cu privire la expedierea comenzii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile, iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate. Clientul poate solicita expedierea produsului în momentul revenirii acestuia în stoc, daca acest lucru este posibil, printr-un e-mail la adresa contact@briele.ro .

VII. Comenzi – livrare si plata

Nu exista comanda minima impusa. Toate preturile afisate pe site sunt in RON si contin TVA. Preturile afisate nu contin taxele de transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factura fiscala si in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii.

Plata produselor achizitionate se face in numerar, ramburs la livrarea coletului sau prin plata cu cardul.

Cost livrare:

  • 19,00 lei pentru comenzi mai mici de 249 Ron
  • Livrare gratuita in Romania pentru comenzile de peste 249 lei

Livrarea se face prin curier la adresa de livrare indicata de dumneavoastra.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit..

Livrarea se va realiza in 2-8 zile lucratoare de la confirmarea comenzii exceptand sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, in care produsul comandat nu se afla in stoc la momentul plasarii comenzii, veti fi anuntat de personalul Briele in legatura cu posibilitatea de livrare la o data ulterioara, fara a garanta insa acest lucru. Este posibil ca un produs cu stoc epuizat sa nu se mai poata readuce in stoc, respectiv pretul sau caracteristicile acestuia sa difere la o achizitie ulterioara.
Produsele care nu se afla momentan in stoc nu pot fi livrate.

Comenzile lansate si inregistrate pe site-ul https://briele.ro/ de vineri dupa ora 15.00, pana luni, ora 09.00, vor fi confirmate (telefonic sau pe e-mail) si procesate in prima zi de lucru a saptamanii urmatoare .
Ne puteti contacta pe adresa de e-mail : contact@briele.ro sau la telefon 0754921838.

Programul de lucru : De luni pana vineri de la ora 09:00-17:00.

Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si CMH Toy Store SRL si trebuie executata de catre ambele parti. Aceasta inseamna ca CMH Toy Store SRL se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.

Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar.

CMH Toy Store SRL foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

 VIII. Încheierea contractului

Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dând clic pe butoanele “Cumpără și plasează comanda”, transmiteți o comandă obligatorie privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea butonului ”Plasează comanda”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul respectiv de achiziție al comenzii. Confirmarea primirii comenzii este emisă imediat după trimiterea comenzii și nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta comanda dumneavoastră prin trimiterea unei confirmări a comenzii prin e-mail sau prin expedierea bunurilor în termen de două zile lucratoare.

Comenzile nevalidate prin apăsarea butonului ”CONTINUA” nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu validarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Briele de a proceda la livrarea Produselor.

IX. Dreptul de retragere

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, aveti dreptul de a va retrage dintr-un contract incheiat la distanta, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice, termen ce curge incepand din ziua in care “intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor”.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați printr-un email la adresa contact@briele.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă (de exemplu un e-mail). Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Atunci când optaţi pentru transmiterea deciziei de retragere în format electronic, vă vom transmite, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

X. Retur

Briele are obligatia sa returneze contravaloarea produsului / produselor in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e)

  • Starea produselor returnate trebuie sa fie cea in care le-ati primit.
  • Nu vor fi acceptate la retur produse deteriorate, care prezinta urme de uzura si carora le lipsesc accesoriile incluse in pachet.
  • Returnarea produselor se face in ambalajul original, cu etichete intacte si insotite de documentele cu care au fost livrate produsele.
  • Daca produsul a fost livrat cu eventuale cadouri trebuie returnate si acestea.
  • Daca au fost comandate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor doar un produs trebuie sa fie desigilat. Returnarea celorlalte este acceptata doar daca sunt sigilate.
  • In cazul in care produsul a fost achitat printr-un Card de Debit sau un Card de credit, returnarea banilor se face prin transfer bancar in acelasi cont din care a fost efectuata plata in termen de cel mult 14 zile lucratoare. Daca ai platit prin alta metoda trebuie specificat un cont bancar unde se doreste returnarea banilor.
  • Coletul trebuie sa fie sigilat pentru a putea fi preluat cu usurinta de curier si insotit de toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru retur:

  • nume, prenume
  • adresa postala
  • adresa de email
  • numarul de telefon
  • numarul comenzii
  • Datele contului bancar pentru a returna contravaloarea comenzii
  • motivul returului (optional; informatia va fi folosia pentru imbunatatirea serviciilor).

Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de client, iar costul de transport al returului va fi acoperit integral de client în conformitate cu art.14 alin.2 din O.U.G.34/2014

Adresa pentru trimiterea returului:

CMH Toy Store SRL
Strada Republicii, nr 101, Cluj Napoca, judetul Cluj. cod postal 400015

Menţionăm că primim exclusiv retururile expediate prin firme de curierat rapid. NU ridicam colete de la Poşta Română si nu acceptam colete cu plata ramburs.

In cazul in care la livrare constati ca produsul / produsele este / sunt nefunctional(e) sau prezinta vicii de fabricatie, poti cere inlocuirea acestuia / acestora sau returnarea imediata a sumelor deja incasate de Briele, fara alte despagubiri. In acest scop, trebuie sa notifici in scris Briele, prin email la contact@briele.ro, in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.

XI. Produse livrate greșit

  1. Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la adresa de e-mail contact@briele.ro pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.
  1. Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (daca este cazul) vor fi suportate de către Briele.

XII. Garanția

Produsele achiziționate prin https://briele.ro/ se supun condițiilor prevăzute de Legea 449/2003 și OG 21/1992.

Echipa Briele, din dorinţa de satisfacere deplină a exigenţelor tuturor clienţilor, tratează cu deosebită atenţie toate situaţiile, sesizările, reclamaţiile sau observaţiile care vin din partea acestora cu referire la calitatea şi conformitatea produselor. 

În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și – în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale – alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.